2014. július 9., szerda

10. fejezet-"Riley a becsületes nevem."

-Várj...-alig hallhatóan mondtam.

-Igen?-kíváncsi tekintetét rám emelte.

-Kérlek, maradj!-amint kimondtam, a döbbenet hulláma futott át arcán. De egyből megfordult és szépen lassan visszasétált az ágyamhoz. Én arrébb csusszantam, és felemeltem a takarót, ő lerúgta magáról a cipőt, majd befeküdt mellém. Annyira közel volt, hogy éreztem teste melegét. Oldalra fordítottam a fejemet s ő is. A tengerkék szem fürkészte a smaragd zöldet. Szemkontaktusunkat csak az szakította meg, hogy megremegtem, hiszen még távol álltam attól, hogy melegem legye. Közelebb húzódott, majd én fejemet a mellkasára hajtottam.

-Hallottad, amit Michaellel beszéltem?-suttogtam mellkasába s mélyet szippantottam bódító illatából.

-Beth, nem voltam eszméletemnél.-újra meg újra megremegtem mire átkarolt s dörzsölni kezdte kezével a hátamat. Határozottan jobb.

-Hát persze. De talán jobb is.-nagyot sóhajtottam.

-Miért?-kérdezte s nem tudtam megállni, hogy ne emeljem fel fejemet s nézzek kék íriszeibe.

-Mert egy igazán szörnyű ember. Tőle rosszabb nem létezik.-ráztam meg a fejemet, kicsit, mire az ujjaimat kezdtem fürkészni.

-Evvel tudnék vitatkozni. Én szerintem még apádnál is rosszabb ember vagyok.-felpillantottam rá s keserű mosoly húzódott szépen ívelt ajkára.

-Nem. Te miért lennél rossz ember?-hitetlenkedve néztem. Persze, valószínűleg arra gondol, hogy vámpír...

-Mert vámpír vagyok és már magában is egy nagyon rossz dolog, az még csak tetézi a dolgokat, hogy nem egy ember életét vettem el, mert ez a vámpírsággal jár. Vagy ölsz, vagy megölnek.-egészen eddig a plafont bámulta de most rám emelte gyönyörű kék szemeit. Bűnbánás vagy inkább fájdalom sütött szeméből?

-De te erről nem tehetsz, hogy ilyen módon kell élned...

-De, pontosan én tehetek róla. Senki más, ez az én döntésem volt. Két választásom volt: Vagy így élek tovább, vagy a halál. Én meghoztam a saját döntésemet, azóta hordozom ezt a batyut magammal és egészen életem végéig el fog kísérni.

-Megbántad?

-Sok mindent megbántam, de ezt nem. Ha akkor más döntést hozok, akkor sohasem ismerhettelek volna meg. Ez volt életem legjobb döntése.-elpirulok s hatalmas mosoly terül szét arcomon. Másodjára mondja ezt nekem. És ez annyira... jól esik....

-Ó.-ennyi volta mi ki tudtam nyomni. Hirtelen az álmosság ólom súlyként nehezítette meg, hogy szemeimet nyitva tartsam, így lehunytam azokat.

-Jó éjt.-hallottam Riley rekedt hangját, ahogyan a fülembe súgta eme szavakat, ami megnyugtatott s nyugodtan álomra hajtottam a fejemet.


***


 Megint itt volt. Michael. Most farkasként üldözött s nem állt meg. Sikoltottam, futottam, ahogyan bírtam, de hiába, utolért.

-Beth. Beth!-valaki megfogta a vállamat s lassan rázogatott. Felriadtam s szemeim azonnal kipattantak. Levert a víz s szörnyen melegem volt. Oldalra kaptam a tekintetem s a holdfényben megpillantottam a mellettem fekvő Rileyt. Csak egy álom volt. Lassan a szívverésem is helyreáll, de még mindig hol a hideg ráz, hol melegem van. Őrjítő.-Rosszat álmodtál. Csak egy álom volt.-közelebb hajol majd egy hosszú puszit lehel homlokomra.-Jesszusom. Te forró vagy.-arckifejezése döbbent lesz.-Van valami lázcsillapítótok?

-Szintén a kis dobozban.-fáradt vagyok s szinte suttogom. Erőtlenül visszadőlök az ágyba, s csak nézem, ahogyan kivesz egy pirulát, szó szerint kirohan a "vámpír futással" a szobámból, gondolom a konyhába s egy pillanat múlva már ott is áll, kezében tartja a pirulát, a pohár vizet, lassan segít felülni, majd gyorsan beveszem a pirulát s lehajtom a vizet. Visszadőlök, ezúttal Riley körém fonja a karjait, védelmezően, s újra homlokon csókol, s újra álomba merülök...


***


 Reggel vagyis inkább délben arra kelek, hogy egy gyönyörű kék szempár figyeli minden mozdulatomat.

-Hogy vagy?-amin kimondta ezt a kérdését, egy aprót hapciztam.-Tehát nem tett neked jót az esti fürdőzés.

-Határozottan nem.-nem tudom miért, de aprót kuncogtam hozzá. Lassan felültem s beletúrtam a reggeli hajamba. Ez a hajszerkezet volt az, ami soha semmi körülmény között nem állt jól nekem. Feltápászkodtam az ágyról, majd a fürdőszobába siettem. A fésű után kaptam, s a tükör felé fordultam. Elszörnyedtem azon, akit ott láttam. Karikás árulkodó szemek a kevés alvásról, kicsit piros orr, majd a sápadt, szinte már fehér bőr. Kezeimbe temettem arcomat, nem akartam látni ezt a csúfságot. Egy nagy kéz ragadta meg a csuklómat, s elemelte a kezeimet az arcom elől. Oldalra biccentette a fejét, s úgy nézett.

-Jaj, ne nézd ezt a csúfságot.-arcom a paradicsom vörös színét öltötte fel.

-Nem csúfság. Gyönyörű.-szavai hallatán a szívem megolvadt. Annyira aranyos.... Csengőszó zavart meg minket. Tehát lekocogtam az ajtóhoz, otthagyva Rileyt a fürdőszobában. Mikor kinyitottam az ajtót, minden kiürült belőlem s csak figyeltem azt a bájos kis teremtést, aki a nyakamba ugrott, amint meglátott.

-Szia!-pusziltam a hajába, ő pedig továbbra is ölelt. Jobb reggelem, azaz délutánom nem is lehetne.Annyira szeretem ezt a kislányt. Annyira édes és annyi szeretet van benne. A legtisztább szeretet, amit valaki is adhatott nekem. Feltétel nélküli és határtalan. Mostanra elhúzódott tőlem, s kivillantotta aprócska fogait, úgy vigyorgott rám. Viszonoztam 100 wattos mosolyát s az ajtót fűrkésztem. Molly termett az ajtóban két bőrönddel a kezében.

-Szia, Beth.-közelebb jött, letette a bőröndöket majd magához ölelt.

-Szia. Valahova utazol?-kérdeztem s egy apró mosolyt kapok válaszul ami nem igazán őszinte. Nagyot sóhajt majd belekezd.

-Igazából az egyik Babóé. Tudod, hogy a papa betegeskedik.-bólintok aprót majd folytatja.-Szeretném meglátogatni, de Babót nem szeretném vinni, mert nem lenne most megfelelő a légkör neki. Eztért hogyha nem lenne terhedre, itt hagynám, nálad. Tudom, hogy mennyire szereted és rád igazán rádbízhatod, tudom, hogy nálad biztonságban lesz.-szélesen vigyorgok.-Elvállalnád?

-Óh, hát persze. Nekem öröm.-szárnyalok a boldogságtól. Kimondhatatlanul szeretem ezt az aprócska kislányt és most egy ideig nálam lesz.-Minden rendben lesz, nyugodtan menj csak, lárogasd meg a papát.

-Én mennék is, csak le szerettem volna adni őt.-100 wattos mosollyal vigyorgok, majd még egyszer felveszi Molly Babót, majd súg valamit a fülébe, mire Babó szorosan átöleli anyukája nyakát majd eszméletlen aranyosan kuncog. Meg tudnám zabálni. Leteszi a földre őt, s Babó azonnak visszarohan hozzám s újra a anyakamba ugrik. Molly mint mindig most is szolídan mosolyog, mi pedig integetünk neki. Mikor már csak aprócska pont látszik a kocsijából, becsukom az ajtó, majd megint rávigyorgok erre a kis szeretet bombára.

-Kapok kakaót?-kérdezi, s csak emiatt az apró kérdése miatt is meg tudnám zabálni.

-De csak ha szépen bemutatkozol a barátomnak.-nyomom meg mutatóujjal apró nóziját majd felnevet és aprót bólint. Leteszem a székre, s ő türelmetlenül vár, míg én elkészítem a kakóját. Halk csoszogást hallok a háttérből. Megfordulok s Riley áll ott értetlenül, mikor rápillant a kislányra. Babó rám néz, kuncog egy kicsit, majd odaszalad Rileyhoz, és átöleli a lábát. Olyan apró Riley magas termetéhez képest. Riley megilletődött, de pillanatok múlva feleszmél, majd felkapja az aprócska lányt s a kezében tartja, jobb oldalánál. Ennél aranyosabb dolgot még nm láttam.

-Kit tisztelhetek ebben az apró hölgyben?-kérdezi Babótól, majd felém pillant.

-Babó. És te ki vagy?-szégyenlősen elmosolyodik, majd felém pillant. Az arcomon egy levakarhatatlan mosoly ragyog.

-Riley a becsületes nevem. De neked ez az igazi neved?

-Az igazi neve Zoe. Csak a Babó kicsi koráról rajta maradt.-vonok vállat s tovább csinálom a tündérkém kakaóját. Hátrakukucskálok s látom, hogy sutyorogva beszélgetnek. Úgy látszik, egész jól kijönnek egymással. Átöntöm a kész kakaót egy kisebb bögrébe majd feléjük veszem az irányt s átadom a kishölgynek az italát s egy apró puszit nyomok pihe-puha arcocskájára.



Sziasztok. :)
Örülök, hogy aránylag gyorsan meg tudtam írni ezt a részt is. :)
Viszont az egy kicsit elszomorított, hogy az utóbbi két fejezetnél egyre kevesebb kommentet kapok egy-egy fejezetehez. Miért? Nem értem. Valami nem jó? Azért nem kommenteltek annyian, amennyien még az elején?
Most nagyon örülnék, ha egy kicsivel többen kommentelnétek. Véleményeket várok. :)

11 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik ez a rész is mint a többi! Szeretem a blogod de ez a rész nem jött be annyira de azért nagyon várom a kövit!!! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök neki, hogy tetszik a blogom, nagyon nagy dolog számomra! <3
      Kifejtenéd, hogy mi nem jött be annyira rajta? Mert akkor átgondolnám, és esetleg változtatni is tudnék rajta! :)

      Törlés
  2. Nagyon tetszett!Akkora tehetség vagy, hogy az hihetetlen.Örülök, hogy ezt megmutatod mindenkinek.Ritka ilyen tehetségekkel "találkozni".Így tovább és a közeljövőben is számits a kommenteimre.Hajrá :D ♥♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Huh, ez most eszméletlenül jól esett, köszönöm szépen, csodálatos vagy. <3
      Köszönök mindent! ^^ <3

      Törlés
  3. Pfuuu rettentoen nagyon nagyon sajnalom h nem irtam hamarabb csak tegnap este neztem a vbt ma meg nagyon sok dolgom volt es most jutottam el idaig...remelem nem haragszol :(
    Am a resszel kapcsolatban:ez valamiii eszmeleeeetleeen! minel tobbet irsz annal jobban sikerul!!
    Egyre joooooooobbbbbb!!!!!IMAAAAAAADOOOOOOOMMMMMM!!!!!!!!!!
    NAGYOOOOOOON VAAAAAROOOOOOM A FOOOOOOOLYTATAAAAAAAAST!!!!HAAAAAAAAAMMMMMMAAAAARRRRRR HHHHHHHOOOOOOOOOZZZZZDDDDD AAAAA KKKKOOOOOVVVVVVEEEEETTTTTKKKKKEEEEZZZZZOOOOOTTTTT!!! IMADLAK DE KI**SZITTUL!!!!SOKAIG NAGYON SOKAIG IRD MEG A TORTENETET ES HA VEGE AKKOR EGY MASIKAT ES HA ANNAK IS VEGE AKKOR EGY MASIKAT ES EZT MILLIOSZOR!!!!! <3 <3 <3

    U.i.:ja esmegegyszer bocsanat :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De aranyos vagy, imádlak téged! :D <3
      Én szerintem ezt a részt pont, hogy elbénáztam, de ha neked tetszik, akkor nekem is. <3
      És köszönet mindenért, mindig olyan dolgokat írsz nekem, ami biztosít arról, hogy nem fogom abbahagyni az írást. <3
      Dehogy haragszom, hogy eddig nem írtál, sőt köszönöm, hogy egyáltalán szántál rá időt, hogy írj nekem valamit! ^^ <3

      (Egy kis reklám: Nyitottam egy új blogot, ehónap közepefele lesz fent az 1. fejezet. Ha gondolod nézz be! :)
      http://elkelt-harrystyles-fanfiction.blogspot.hu/ )

      Törlés
  4. Nagyon jó rész lett. Várom a kövit! Remekül írsz!!!

    VálaszTörlés
  5. Nemtudom mi nem tetszik benne csak más lett mint a többi de attól még nagyon aranyos lett ez a rész a másik blogod is olvastam és nagyon teccik az is mint ez! Remélem sokáig lesz ez a rész!! <3<3<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Értem. :)
      Igen, elég sokáig, de tudod, nem minden tart örökké...... :)

      Törlés