2014. július 25., péntek

1. díjam

Sziasztok!
Amint feljöttem, hogy megírjam az újabb rész, egy nagy meglepetés volt várt engem: Megkaptam erre a blogomra az első díjat, ami eszméletlenül jól esett, köszönöm szépen Boglárka Payne-nek. ^^




Szabályok:
-Írd ki kitől van
-Írj magadról 10 dolgot
-Válaszolj 10 kérdésre
-Tegyél fel 10 kérdést
-Küld tovább 10 embernek
-Iratkozz fel a küldő blogjára


10 dolog magamról:

-Élek-halok a One Directionért. (Mily meglepő...)
-Ha nem lenne zene, már valószínűleg rég begolyóztam volna
-Van egy unokahúgom, aki ugyanúgy Directioner, és őt imádom a legjobban a világon. <3
-A múltam miatt vagyok visszahúzódó, s inkább ülök egyedül a szobámban, hallgatok zenét, miközben írok, minthogy például elmenjek plázázni. 
-A blogolás az életem. Ha ez nem lenne, nem is tudom, mi lenne velem...
-Később ha esetleg lehetséges és lenne hozzá annyi bátorságom, akkor az írással szeretnék foglalkozni, ha nagy leszek. :)
-Szinte hetente jönnek a blog ötletek, de csak néhányat szeretnék biztosan megvalósítani belőle. Egyenlőre még 3 biztos van. :)
-15 éves vagyok.
-A szemem az egyetlen dolog, amit szeretek magamban.
-A körülöttem élők szerint jóval érettebb vagyok érzelmileg és gondolkodásilag a koromnál. És ezt én magam is így gondolom....


10 kérdésre válasz:

-Álom hely?
-London.

-Szerencse szám?
-Nincsen. :)

-Hobbid?
-A blogolás.

-Mikor kezdtél el blogolni?
-Fú, régen. Talán 2-3 éve? De az valami szörnyű volt. Még írásnak se lehet nevezni. :D

-Ki a kedvenced a One Direction-ból?
-Mindannyiukat ugyanúgy szeretem, de Liam áll hozzám a legközelebb. :)

-Kedvenc szín?
-Fekete.

-Kedvenc kajád?
-Fagyi. ^^

-Milyen színű  szobád?
-Rózsaszín.

-Álom kocsid?
-Range Rover. :)

-JB vagy az 1D?
-Teljesen egyértelműen One Direction. :)


10 kérdésem:

-Miért kezdtél el blogolni?
-Mi ad ihletet egy-egy rész megírásához?
-Mit jelent számodra a blogolás?
-Kedvenc könyv?
-Kedvenc blog?
-Kedvenc blogger/bloggerína?
-Kedvenc idézet?
-Kedvenc banda/énekes?
-Szemed színe?
-Mit szeretsz magadban?


Emberek, akiknek küldöm:

3 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Remélhetőleg csütörtökön, eddig sajnos egyáltalán, akármit csináltam, nem volt ihletem, de most végre van és gőzerővel írom az új fejezetet. :))

      Törlés