2014. május 6., kedd

4. fejezet-"Ki ez a seggfej?"

Az előző fejezethez kaptam két eszméletlenül jól eső kommentet! :') 
Nem tudom elégszer mondani, mennyire köszönöm! <3
De inkább olvassatok minthogy itt szövegeljek az elején! :D Jó olvasást! xx



Ahogyan közeledett felém arcát egyre jobban kezdte feltárni a pislákoló lámpák fénye. Most gyönyörű kék szemei körül vér áradt szét a fehér részben. Szemei alatt az erekben a vér ide-oda futkosott. Szemfogai hirtelenjében kinőttek helyükről, éles hegyén megcsillant a lámpa fénye.



 Elszörnyedtem. Mi ez? Lábaim automatikus hátrább vitt tőle, a számomra ismeretlen lénytől. Szempillantás alatt előttem termett. Minden átgondolás nélkül a lábaimra hagyatkoztam, kikerülve őt, futottam, azért, hogy biztonságra leljek a házamban. A lábaim úgy remegtek  mint a kocsonya ezáltal cserbenhagyva engem. Le esetem a földre, várva a halálomra. De az valahogyan nem következett be. Ehelyett a derekamnál fogva felrántott. Szembe kerülve vele már láttam, nem voltak a szemei alatt azok a rémisztő erek s szeme körül sem volt véres. Ez túl sok volt s hirtelen sötétség vett körül......

***

 Puha nagy takaró volt rajtam s a tollpihés párnámba temettem arcomat. Várj. Hogyan kerülök be az ágyamba? Szemeim azonnal kipattantak bár megbántam. Szemeim könnyezni kezdtek az ablakon át beszűrődő erős fény hatására így visszacsuktam azokat. Majd pár pislogás után végre hunyorogva körül néztem. Riley ott állt a szekrényem mellett; háttal nekem,  s éppen az ékszereimet vizslatta. Az a nyaklánc akadt a kezébe amit még a régi barátnőmtől kaptam.

-Tedd azt le!-pattantam ki az ágyból s egyből mellé siettem. Kikaptam a kezéből visszatettem méltó helyére. Arcán kaján önelégült vigyor terült el arcán mikor feltűnően végigmért. Nem értettem. Végignéztem magamon és rájöttem. Egy lenge rövidnadrágban és egy feszes csőtopban voltam. De hogyan öltöztem át? De én....

-Te átöltöztettél?-szívtam be a szavakat. Lesütöttem a szememet.

-Láttam már olyat, nem kell aggódnod.-hangjában hallatszott a gúny. Felment a pumpám. Kezemmel egy hatalmas pofont adtam arcára, már sokadjára. Ezután rögtön megragadta csuklómat s fájdalmasan szorítani kezdte.

-Áúúú.-szisszentem fel.-Engedj el!-próbáltam kiszabadulni fogásából. Ez lehetetlenség. Arcán már nem kaján vigyor, hanem düh látszódott. Végre sikerült kiszabadulnom szorításából. Hátrálni kezdtem. Egészen az ágyig mentem, ahova felugrottam s a párnát megfogja hozzávágtam, de azt elkapta. A legjobb dolog ami kezembe akadt az az éjjeli kislámpa volt. Megnézve egy kisebb darab ki volt törve belőle így az sebet ejthet..... Gondolkodás nélkül hozzávágtam. Erre nem számított, ahogyan gondoltam, az éles része egy nagyobb vágást ejtett arcán. Ahogyan elkezdett orcáján végigfolyni a vér,  megszeppenve most eszméletlenül sajnáltam a dolgot. Én ilyet tennék egy másik emberrel? Sajnálatom csak addig tartott, míg arcán a sebhely el nem kezdett begyógyulni. Szemeim kikerekedtek a látványra.

-Hogyan?- szám egy 'o' betűt formált. Kérdésemet figyelmen kívül hagyva, Szemeit újra elöntötte a vér s egyedül kék szívárványhártyái voltak kékek. Szemei alatt újra felbukkantak azok a bizonyos erek amelyekben száguldott a vér.  Szemfogai kinőttek s vészesen közeledett felém s bennem az ütő is megállt. Nem tudtam már hova hátrálni, testemet teljesen a falhoz préseltem. Hihetetlen sebességgel előttem termett behozva a köztünk lévő jó pár méter távot. Farkasszemet néztünk, majd hirtelen fejét nyakamhoz kapta s szemfogával súrolta bőrömet mire egész testem beleremegett. Felkészültem a harapásra de semmi nem történt. Helyette a csengő megszólalt s evvel elterelődött Riley figyelme így kibújtam falnak támasztott karjai közül s ahogyan csak bírtam, futottam le a lépcsőn, egészen az ajtóig. Megnyugvásomra jó barátom Nick állt velem szembe.

-Szia.-fújtam ki a levegőt. Szaporán vettem a levegőt amit észre is vett.

-Szia. Mit csináltál? Futottál?-kérdezte összezavarodottan.

-Semmit. Csak... Mindegy. Gyere be.-invitáltam be lakásomba. Riley már csörtett is le a lépcsőn utánam jőve. Nicket bevezettem a konyhába még mielőtt Riley meglátta volna. De már késő volt.

-Ki ez a hülye gyerek?-kérdezte teljes nyugodtsággal. Szúrós pillantásokat intéztem Riley felé persze ez őt rohadtul nem hatotta meg. Csak azért imádkoztam, hogy ezt Nick lenyeli és elengedi a füle mellett.

-Mit ugatsz?-gyomrom borsó méretűre szorult s a félelem ült ki arcomra. Ettől féltem. Nick a göndör fürtjeibe túrt s gyorsan felállt eredeti helyéről. Emelte kezét s Riley felé igyekezett aki még mindig nyugodtan az ajtófélfának támaszkodva állt ott. Hirtelen Nick elébe ugrottam, igazából nem tudja mivel áll szemben. Kezemet mellkasára helyeztem evvel meggátolva abban, hogy tovább haladjon. Nick nem nézett rám bár megállt. Vállam felett olyan 'kinyírlak' pillantásokat lövellt Riley felé.

-Nick. Nick!-szóltam egy kicsit erélyesebben, mire végre szemembe nézett.-Most jobb lenne ha mennél.-nyúltam le kezéhez s megszorítottam.

-Nem hagylak itt vele.-tekintete aggódó volt. Megint Rileyra nézett.

-Nincs semmi baj, menj, kérlek!-könyörögtem neki, s kezénél fogva kirángattam az előszobába, szerencsémre nem ellenkezett.

-Ki ez a seggfej?-kérdezte, láttam, hogy elég dühös.

-Senki. Egy barátom.-hazudtam, remélem nyugodtan elmegy. Egy puszit adtam arcára ő pedig derekamnál fogva magához húzott. Mikor odébb húzódtam kitártam neki az ajtót mire ő vonakodva, de kilépett rajta én pedig becsuktam azt. Visszatérve megint a szemfogakkal, piros szemekkel és az azalatti cikázó erekkel találtam szembe magamat. Megszeppenve álltam, szívem kihagyott egy ütemet.

-Úgy vágyom egy kis reggeli finomságra.....-vágyakozás hallatszott hangjából. Azonnal futásnak eredtem s a legközelebbi szobát céloztam meg. A fürdőszobát. Becsaptam magam után az ajtót, kétszer bezártam kulcsra, még időben, mert már a kilincset rángatni is kezdte. Megbizonyosodva róla, hogy nem tud ejutni beleültem a kádba és vártam.....



Itt lenne a 4. fejezet. :)
Szerintem eléggé béna lett és rövid is de most a szemem miatt ezt tudtam összehozni, remélem azért, hogy ugyanúgy kapok pár visszajelzést. A következő részt vasárnap hozom, már el is kezdtem, addigra biztosan készen leszek. :) xx

9 megjegyzés:

  1. Úristen!!!!Nagyon beleéltem magam...annyira áttudod adni az érzelmeket!Szinte már ugráltam a végén annyira izgultam.Megint elmondom már szinte századjára de ez mégis az igazság:ZSENIÁLISAN ÍRSZ!!!ANNYIRA TEHETSÉGES VAAAAAGY!!!!HIHETETLEN MILYEN JÓ VAGY!!!
    Nagyon nagyon nagyon várom a következő részt!!!!!Hozd hamar!!!!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Imádom a kommenteidet! Feldobják az egész napomat! Köszönöm! :) Nagyon örülök, hogy ennyire tetszenek a részek! :)
      Amint készen lesz a következő rész, felrakom. :)

      Törlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Szia!! Ez.... ez annyira jóóó!!!!!!!Én is bele éltem magam. Nagyon! :) Imádom a blogod!! Csak így tovább, és hamar a kövi réészt!!! ♥ Puszi *Niky*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Annyira örülök, hogy tetszik, és köszönöm! :)
      Sietek vele! :)

      Törlés
  4. Nagyon tehetséges vagy :)) Nagyon imadom a blogodat és remélem hamar hozod a következőt :)) Büszke lehetsz magadra hogy ilyen jól tudsz írni :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Istenem, ez most annyira jól esett, köszönöm! :') <3
      Nagyon gyorsan fogom hozni! :)

      Törlés