2014. április 24., csütörtök

2. fejezet-"Szerintem egyedül is kitalál."

Az első részhez miután kiraktam, szinte egyből kaptam megjegyzést. ^^
Aminek elképesztően örülök. :)
Itt a második, remélem ez is elnyeri a tetszéseteket. ^^ 
Jó olvasást! :) xx


Köpni-nyelni nem tudtam, miután megláttam Riley-t a konyhaasztalnál ülve, anya pedig feltűnően örült annak, hogy ő itt van. Kaján vigyorával figyelt engem. Egyáltalán hogy jutott előbb ide, mint én!? Én futottam, nem lehet gyorsabb nálam.

-Kicsim, kérlek foglalkozz a barátoddal.-vigyorgott rám anya.
-Anya, most fáradt vagyok, jobb lenne, ha Riley most elmennél.-amint e szavakat kimondtam a pulzusom a kétszeresére nőtt, nem tudtam mire számítsak.
-Beth!-mordult rám anya.-Hogy lehetsz ilyen udvariatlan!?-ötletem nem volt, hogyan tüntethetném el innen Riley-t. Anya láthatóan nagyon élvezi a társaságat, én pedig fordítva vagyok evvel.
-Igaza van Beth-nek. Nem zavarok itt tovább, késő van.-szelíden mosolygott anyámra, majd megcsókolta a kezét.
-Szívesen látunk máskor is.-vágta rá anyám.-Ugye, Beth?
-Nem.-mormogtam az orrom alatt. Anyám szinte villámokat szórt felém.
-Szia, Beth.-csókolta meg kezemet, amit én undorral néztem.
-Beth, kísérd ki.-megforgattam szemeimet Anya szavaira.
-Szerintem egyedül is kitalál, de legyen.-előre küldtem s követtem őt.
-Ugye tudod, hogy nem vagy itt szívesen látott vendég?-vágtam hozzá undorral teli szavaimat.
-Épp ezért térek vissza.-fordult meg s vészesen közel jött hozzám. Hátraléptem egy lépést de a falnak ütköztem. Arcán kaján vigyor tündökölt.
-Vissza fogok térni.-sötétség volt szemében. Lesütöttem szemimet, mire ő végre nyitotta az ajtót és kiment azon. Végre kezdtem megnyugodni. Visszamentem a konyhába, ahol anya hatalmas vigyorral várt.
-Elbűvölő ez a fiú.-áradozott róla.
-Te meg vagy huzatva?-vágtam anyám szemébe, hogy nagyon el van tévedve.-Egyáltalán nem a barátom, és nem is lesz. Nem tudom mit csinál az emberekkel, de mindenki imádja őt. Csak én látok tisztán!?-elöntött a düh. Egyszerűen nem értettem, hogyan lehet ilyen hatással az emberekre. Mindenkit elbűvöl.
-Nem értem mi bajod van vele. Nagyon kedves, és szívdöglesztő pasi. Ahelyett, hogy beállítasz egy véleményt róla, inkább szedd fel. Jó pali.-Hogy mi van!? Teljesen meg van huzatva.
-Arggggh.-mérgemben felvágtattam az emeletre, az ablakba ültem. Kiéztem a rosszul megvilágított utcára, ő volt ott. Engem figyelt.

*Riley szemszöge*

Kiült az ablakba s engem figyelt. Már hetek óta figyelem. Nem tudok betelni a látványával. Kell nekem, akarom. Minden áron. Folyamatosan elsétáltam. Visszafutottam a szórakozóhelyre a kocsimért. De nem úgy mint az átlag ember. Úgy mint egy vámpír. 10-szer gyorsabbak vagyunk.
Beth anyját csak megigéztem, és azonnal be is hívott a házába. Most már akármikor visszatérhetek. Akarom, és ő is akar engem, csak még kűzd ellenem. A vére számomra olyan mint a drog. Kell.

***

*Beth szemszöge*

Már éjfél van, de még mindig csak ő jár a fejemben. Hogy tudta irányítani az embereket, hogy tudott engem? Amint valaki a szemébe nézett, azonnal támogatta őt. És kedvelte. Kivéve én. Felültem az ágyon, beletúrtam idegesen a hajamba, és töprengtem.
Darcy. Ő is otthagyott, vele. Hogy csinálhatta ezt meg velem? Most jelen pillanatban szörnyen haragszom rá. Mi az, hogy engedelmeskedett neki?-a nagy gondolkodásom közepette elnyomott az álom.

***

 Heves csókcsatát vívtunk, majd óvatosan lefektetett az ágyra, én feljebb másztam, hogy ő is felférjen. Megfogta pólóm alját s elkezdte feljebb húzni, majd forró csókokat hagyott alhasamon. Mikor a polóm már zavaró tényező lett, csak letépte rólam s a földön landolt az ő pólójával együtt. Nyakát szívkodtam s csókolgattam, mire ő felszisszent ahogyan fogammal súroltam bőrét. 
Aztán az erősen beszűrődő fény hatására kinyitottam a szememet. Te jó ég!!!! Mi a fenéről álmodtam én!? Egy erősen perverz álmom volt... Riley-val?????? Nem tudtam felfogni....

A felkeléssel küzködve indultam meg lefele a lépcsőn. Egy jó erős kávét kortyoltam csak, hogy fel is tudjak kelni... Beérve a konyhába csak egy papírfecnit találtam amire az volt írva, hogy:

'Elmentem Lou-val, majd csak estefele jövök haza.
Puszil: Anyu'

Nagyszerű. Ő elmegy vásárolgatni vagy tudja a fene mit csinálni én pedig itt fogok poshadni.
 Nem találtam itthon semmi elfogyaszthatót, így gondoltam leugrom a kisboltba, 5 percnyire van úgy is. Felkaptam egy testhez simuló farmert meg egy csőtopot, felvettem a farmerdzsekimet és már indultam is. 
 Néhány péksütit és pár zsömlét raktam a kosaramba majd a kasszákhoz sétáltam s kifizettem őket. Kilépve a boltból egy ismerős arcot láttam meg. Darcy. Tekintete rám irányult, fogtam s továbbáltam. 
-Beth.-kiabálta nevemet többször egymás után, csak továbbmentem, mintha nem hallanám, mikor utólért visszarántotta a karomat, hogy ne mehessek tovább. Picit lihegve áll velem szembe.
-Mit akarsz?-kérdezem lenézően.
-Neked meg mi bajod?-kérdezi felvont szemöldökkel.
-Nem emlékszel a tegnap estére, hogy kibaszottul otthagytál Riley-val, miközben számítottam rád.-leesett állal állt ott. 
-Beth, nem tudom mi volt velem. Nem én irányítottam, nem akartalak ott hagyni, főleg nem vele, de mást csináltam. Nem tudom megmagyarázni... Mi történt utána? 
-Ki kellett másznom egy rohadt Wc ablakon, hogy megmeneküljej előle, de ő így is előbb ért az én házamhoz, s anyám teljesen el van ájulva tőle, mintha ő lenne a tökéletes pasi. Sőt bátorított, hogy szedjem fel.-hangom már nem dühös, hanem nyugodt és fáradt volt.
-Ezek szerint beédesgette magát anyudnál?
-Úgy tűnik.-rántottam meg vállaimat.
-Bocsi, de most mennem kell, mert vár rám Stefan. 
-Csak nem sikerült a terved tegnap?-húzogattam fel-le a szemöldökömet.
-Talán...-mondta majd zavarában megvakarta a tarkóját.
-Menjél.-villantottam meg mosolyomat s gyors öleléssel távozott. Magam is hazaballagtam közben majszolva a kakaós csigámat. 
Hazaérve lepakoltam a cuccokat és átöltöztem otthoni kényelmes cicanadrágba.
A telefonom csipogására lettem figyelmes, miszerint üzenetem érkezett. Megnéztem, a kijelzőn ismeretlen villogott. Tehát megnéztem.

"Estére készülj el, legyél valami szexi ruhában. ;)

Csókol: Riley."



Igen, végre sikerült megírnom a 2. fejezetet, igaz vasárnapra ígértem, de mentségemre szóljon, hogy nehéz visszarázódni a suliban és eléggé be voltam/vagyok táblázva ezen a héten... A következő fejezetet vasárnapra hozom, de ezúttal be is tartom. :D  Remélem nem haragszotok. :) xx

7 megjegyzés:

  1. Nagyon jooooo volt!!Imádom!!!:)
    Nagyon kíváncsi vagyok a következő részre!! :D
    Feldobtad a hangulatomat...xdd
    Nagyon érdekesnek és izgalmasnak ígérkezik a történet... ;)
    Hamar a kövit!!! :D

    U.i.: első komizo xdd

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Eszméletlenül örülök, hogy megint komiztál nekem. *-----*
      Vasárnapra hozom. :)

      Törlés
    2. Ki nem hagynám a komizást! ;)
      Vasárnap lesz resz...juuuuupppiiiiiii! :DDDDDD

      Törlés
  2. Szia! Nagyon szuper lett a rész! Az előzőhöz nem tudtam írni. Sorry, de most irok! Az előző rész is nagyon jó lett! Mint ahogy ez is! Meg van benned az a nyamvadt tehetség... Csak igy tovább, várom a kövi részt! :D Puszi *Niky* :D ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon aranyos vagy, köszönöm. :D
      És köszönöm a kommentedet is. :) Sokat jelent :)

      Puszi: Cs.A.

      Törlés
  3. Imádommm! Gyorsan a kövit! :* <3 <3 <3 :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy szereted! ^^ :D
      Holnapra hozom. :)

      Törlés