2014. április 22., kedd

1. fejezet-"Majd én hazaviszem a hölgyet."

Tehát itt az első rész. :)
Remélem ez a blog jó néhány embernek elnyeri a tetszését, és itt maradnak velem egy jó ideig. De nem is csacsogok, jó olvasását! :) xx



 A szinte már égető forró víz folyt végig meztelen testemen, jól kiáztattam bőrömet, hogy frissen induljak el egy elég nagy piálós bulira. Amint kiléptem a fürdőkabinból, felvettem a köntösömet és beléptem szobámba.
 Kiválasztottam egy picit kivágott minibb vörös ruhát amihez hozzá illő vörös fehérneműt választottam. Miután felöltöztem, nekiláttam sminkelni. Nem vetettem meg a sminket, 'hisz avval szépnek éreztem magamat. Felvittem egy kisebb rétegben szempillaspirált, így tekintetem jobban ki volt emelve. Azután jött a tus. A szememnél egy kicsit tovább húztam, így bizonyos 'macska' szemeket kaptam. Barna hajamat begöndörítettem, így hagytam vállamra omlani. Hosszú volt, a derekamig leért. Egy szegecses fekete magassarkút húztam hosszú lábaimra, így ez is adott jó pár centit a magasságomnak, nem mintha alacsony lettem volna... Telefonom rezgésére lettem figyelmes, Darcy, legjobb barátnőm neve villogott a kijelzőn, ami azt jelentette, hogy kint vár rám. Összeszedtem a kabátomat, és a kis táskámat és már száguldottam is lefele a lépcsőn. Egy búcsú puszit adtam Anyum arcára és már baktattam is a kocsi felé. Beszálltam, lepakoltam a cuccaimat majd egy puszival köszöntöttem barátnőmet.
-Extra dögös vagy.-kacsintott majd elnevettük magunkat.
-Köszi. De te sem vagy piskóta...-bólogattam elismerően. Egy tengerkék kivágott koktélruha és piros rúzs van rajta, haja ki van vasalva, sminke pedig elég erős volt. Ennek a lánynak eszméletlen alakja volt, mindig is irigykedtem rá, amiért ő tökéletes. Bőre makulátlan, egyetlen egy bőrhibája sincs. Bezzeg én...
-Megérkeztünk.-húzta be a kéziféket, evvel kizökkentett gondolatmenetemből.
-Várj. Egy piálós buliba jöttünk, és mégis kocsival. Hogy van ez?-húztam fel egyik szemöldökömet.
-Én nem hinném, hogy fogok inni, elvégre haza kéne juttatnom téged.-mosolyodott el lágyan.
-Óh. Pedig azt hittem, csinálunk egy jó kis piálós estét.
-Ez van.-rántotta meg vállát. Kicsit búslakodva, kiszálltam a kocsiból majd egyből a szórakozóhely felé vettem az irányt. Miután kivártuk a kígyózó sort és végre bejutottunk, egyből a bárpult felé vettem az irányt. Bee intett, hogy keres nekünk helyet. magamnak és Darcy-nak is rendeltem, mert én olyan jószívű vagyok.
Magamnak egy Bourbon-t Darcy-nak pedig egy narancslét vittem.
A nagy tömegben ide oda billegtem az italokkal mire végre megtaláltam őket. Átverekedtem magamat a táncoló fiatalok között s úticélomhoz érve lehuppantam az egyik székre. Darcy megtalálta a barátainkat, akik szervezték ezt a kis összejövetelt.

***

 Alkohol táncoltatott ahogy a véremben áramlott. Riszáltam a csípőmet jobbra-balra. Csak élveztem a dübörgő zenét. Néha egy-egy fiúbarátunk odajött táncolni, de mostanra felszívódtak, így egyedül táncoltam. Nem sokan voltak a táncparketten, de ez sem érdekelt. Bee a szórakozóhely valamelyik végében beszélgetett egy számomra ismeretlen sráccal.
Néha megfordult körülöttem egy-két fiú, akik táncolni akartak velem, akik még jó fejek voltak. Aztán hirtelen egy seggfej és nekem dörgölőzött. Azonnal megfordultam és egy hatalmas pofont adtam enyhén borostás arcára. Szinte meg se kottyant neki. Kezét arcához emelte, megsimogatta, majd közelebb jött hozzám. Arcunk pár centire volt egymástól. Csodásan kék szemeivel farkasszemet néztem.
-Táncolni fogsz velem.-szemével szinte megbabonázott. Nem értettem. Csípőm újra mozogni kezdett, de ezúttal vele. Nem akartam ezt csinálni, de mégis. Hogy tudott ilyen hatással lenni rám? Szembefordultam vele.
-Mit csináltál velem?-néztem újra szemeibe.
-Arról neked nem kell tudnod.-kaján vigyor ült ki arcára. Fancsali pofát vágtam, miután elkezdett tapizni. Arckifejezésemmel segítségkérő 'jelzéseket' adtam le barátnőmnek, aki vette a lapot és odasietett hozzánk. 
-Beth, mennünk kéne.-szorította meg karomat Darcy.
-Igen, ideje lenne. Sajnos mennem kell.-fogtam meg barátnőm kezét, de Riley visszarántott. Darcyra szegezte tekintetét, aki elbűvölő szemeibe nézett.
-Majd én hazaviszem a hölgyet.-nézett szembe Darcy-val, aki fogta a kabátját és már indult is volna, de én megfogtam karját.
-Darcy, nem hagyhatsz itt.-szorítottam kétségbeesetten.
-De ő majd hazavisz.-mosolygott Rileyra. Mit csinál ez az ember!? Hogy képes így elbódítani az embereket? Csak végignéztem, ahogyan Darcy kisétál a szórakozóhelyről engem itthagyva vele, akit nem ismerek. Nem ilyennek ismertem Darcy-t. Nem hagyott volna simán itt engem.
-Gyere, hazaviszlek.-csábíto hangja s mosolya veszélyesnek tűnt. Hirtelen jött ötletem meg is volt valósítható.
-Rendben, de előtte elmegyek mosdóba.-vettem fel műmosolyomat s otthagytam. Sietősen szedtem lábaimat. Beérve a mosdóba ablakot kerestem. A mosdókagyló felett volt egy, de az talán túl kicsi volt a szökéshez. De ez, vagy Riley. Egyértelmű volt a válasz. Levettem magassarkúmat, kezembe megfogtam majd ráálltam a mosdóra, kinyitottam az ablakot, és kipréseltem magamat rajta. Kijutásomat egy-két részeg szempár figyelte. Rájuk se hederítettem, s futásnak eredtem. Ez volt a legjobb amit tehettem. Darcy már nem volt ott, így ez az opció maradt. Időm volt gondolkodni, ki is lehet ez a férfi. Azután beugrott. Nem egyszer láttam már. A munkahelyemen, az újságárusnál, az utcánkban is.
-Úristen!-szívem dobbant egy nagyot. -Tudhatja hol lakom.-lelassítottam a tempómon. Körbenéztem, egy nagy fekete jármű közeledett. A legjobb ötletem az volt, hogy bevetettem magamat a bokor mögé. De az a bizonyos autó ott állt meg ahol a pillanati 'pajzsom' volt. Így újból futásnak eredtem. Hiába. Az csak egy ártatlan autós volt. Nem talált rám. Kifújtam magamat. Gyorsan felhúztam cipőmet, mielőtt beléptem volna a házunkba. Megigazítottam a ruhámat, majd a hajamat is az előszobai tükörben. Belépem a konyhába, hogy kzöntsem anyát. Mikor megláttam őt, Riley-t, szemeim kikerekedtek s hátraléptem pár lépést.
-Szia, drágám.-köszöntött anya.-Beengedtem Riley-t, mert azt mondta, egyik jó barátod.-Rileyra pillantottam aki kaján vigyorával meredt rám....


 Remélem elnyeri/nyerte a tetszéseteket. Nagyon örülök a feliratkozóknak. :)
Még csak a prológus volt fent de 2 feliratkozó. :)
Komizzatok, mert kiváncsi lennék mit gondoltok a történetről. :)
Tetszik/Nem tetszik? Mit gondolsz mi kesz ebből? 
Várom a visszajelzéseket! :) xx

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése